Berømmelse | Nu kan du styre det selv

I forbindelse med den seneste opdatering, 1.38, er der nu kommet en snydekode, der gør det muligt for dig at ændre på din simmers berømmelsesstatus. Så ikke nok med at du kan stoppe spredningen af kendisser i byen, det er jo ikke altid man gider at bo i Hollywood!!, så kan du nu også selv styre hvor berømt eller ej din simmer skal være.

For at få snydekodebaren frem skal du trykke ‘ctrl’, ‘shift’ og ‘c’ ned samtidig.

Så får du en blå bar frem øverst i skærmen. Her skriver du “Testingcheatsenabled true”, som vist ovenfor.

Nu holder du “Shift” nede og trykker på den simmer, hvis berømthed du vil ændre på. Så vil du se en menu der hedder “Berømthed”.

Når du trykker på den er der to valgmuligheder. Nemlig at du kan angive deres berømthedsniveau, eller at du kan give dem berømmelsespoint. Vælger du førstnævnte kommer følgende boks frem:

Den simmer vi her har valgt har en stjerne, derfor står der 1. Nu kunne jeg skrive “5” hvis jeg ville have at hun skulle være superstar, eller 0, hvis hun skal være den bondekone som jeg egentlig synes passer bedst i spillet.

Den anden mulighed, “Tilføj berømmelsespoint” fremkalder følgende boks:

Her kan jeg se at min simmer har i alt 900 berømmelsespoint ud af 1500, som man har på niveau 1. Hvis jeg gerne ville have at hun skulle stige i graderne, kunne jeg vælge at skrive 600 og dermed give hende 600 point, således at hun når berømmelsesniveau 2.

Når du er færdig med at “snyde” skriver du blot “Testingcheatsenabled false” i feltet og så er alt tilbage til normal tilstand igen.

Sammen med muligheden for at styre spredningen af kendisser, er dette virkelig en funktion vi har savnet. Vi har længe været træt af at en almindelig simmer der bare passer sit arbejde pludselig er super kendt, fordi de arbejder sammen med en kendt simmer.

Er der nogle ting du skal ind i dit spil og ændre, med denne mulighed?

OBS: Der er i en senere opdatering kommet muligheden for at vælge at familien ikke skal kunne blive berømt. Det gør man under indstillinger.